پس نه
صدایی در کویر

ما صدایی در کویر هستیم اما صدایی که قرار است کویر را گلزار کند


دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم .
ميگه شما سوال داري؟
گفتم پس نه خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگيري ...
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سوار تاکسيم ميگم آقا نگه داريد
ميگه پياده ميشي؟
گفتم پس نه ميخوام باد لاستيکا رو چک کنم...!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

با گل رفتم بيمارستان

نگهبان ميگه گل براي مريضتون آوردين

گفتم پس نه اومدم خواستگاري ِ تو با اين سيبيلات...   
 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 به مامانم ميگم من ميرم کارواش،
ميگه ماشينم ميبري؟
گفتم پس نه دارم ميرم اونجا دوش بگيرم
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

رفتم بانک پول بگيرم
کارمنده ميگه پول رو ميبرين؟
گفتم پس نه ميخوام وايسم اينجا هر کس رقصيد بريزم رو سرش شاباش بدم....

  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
  رفتم نوشابه بخرم به يارو ميگم اينکه تاريخش مال دو سال پيشه
ميگه : يعني فاسد شده ؟

گفتم پس نه مونده جا افتاده

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 سوار تاکسي شدم.يارو صداي ضبطشو تا ته زياد کرده بود.ميگم ميشه صداي ضبطتونو کم کنيد؟
ميگه اذييتتون ميکنه!
گفتم پس نه گفتم کم کني اين يه تيکشو من بخونم ببيني صداي کدوممون بهتره!!!!
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2 تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوي مسئولش که وارد حسابم کنه؛
ميگه: ميخواي ببريشون؟
گفتم پس نه اومدم کتابارو بهت توصيه کنم بخوني، ميانگين ساعت مطالعه تو مملکت بره بالا



نظرات شما عزیزان:

Sarzamin
ساعت19:59---23 تير 1390
عالیه عالی بود توپ ترین مطلبی بود که تا حالا خوندم دمت گرم حال کردم سلام دوست عزیز ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,ساعت 11:42 توسط نسیم|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت